Учени откриха мумия на хуманоидно извънземно в поза свързвана с Древен Египет (СНИМКИ)

22.06.2017 г.
Добавена от: Таня Борисова
Международен екип от учени направи преди дни уникално откритие близо до Наска, Перу. При разкопки е открито хуманоидно тяло на същество, за което в момента се правят задълбочени изследвания дали е на извънземно или на мутирал по незнайни причини човек.

Учени от Перу, Мексико и Русия изследват намераната мумия, като до момента са извършени ДНК, въглеродни, рентгенови и химически анализи. Те датират тялото на 1800-1900 години преди началото на цивилизацията на хората от Наска, които са живели по южното крайбрежие на Перу от 750 г. пр. Христос до 8-и век.

Наска - извънземни

Според учените, откритието е с огромно историческо значение, тъй като е на път да се докаже контакт на друг тип хуманоидни същества с жители на Земята. Според тях е трудно да се обясни само на база мутация - запазването на всички правилни пропорции в антропогенната структура при изследваната мумия. Навярно това е хуманоидно извънземно, с отличаващи се крайници и глава. Рентгеновите снимки показват изключително сходство с устройството на човешкия организъм.

Районът на Наска е обект на научни и археологични изследвания в продължение на десетки години. Тук са открити едни от най-мистериозните геоглифни образувания на планетата. Фигурите на Наска са открити през 1926 г. от археолозите Алфред Кроебер и Тотибио Мехиа Ксепсе. Първоначалните предположения за тяхното предназначение са, че са част от древно напоително съоръжение. През 1941 г. при полет Пол Късък от Университета на Лонг Айланд забелязва освен линиите и множество спирали, абстрактни форми и стилизирани рисунки на животни, врязани в каменистата повърхност на пустинята Наска. Той смята, че в определени моменти Слънцето застава на края на линиите и според него това е най-големият астрономически календар в света.

По-късно германската математичка Мария Райхе се заема с проучването, картографирането и измерването на линиите и това се превръща в цел на живота ѝ в продължение на 50 години! През 1968 г.Ерих фон Деникен привлича вниманието на обществеността с тезата, че странните рисунки са всъщност древни хангари и писти за приземяване на летателни апарати на извънземни. И до днес археолози, астрономи и геолози продължават да изследват геоглифите в различни университети по света.

Фигурите в Наска:
Колибрито е с дължина 50 метра, паякът — 46, кондорът се простира от клюна до опашката на почти 120 метра, гущерът е 188 метра, маймуната 110 м, косатката 65 м, пеликанът 285 м. Човекоподобните фигури са сравнително малко и са разположени по склоновете. Най-известната от тях е Астронавтът, дълъг 32 м, и Извънземното, открито през 1982 г. Почти всички рисунки са в огромен мащаб и направени по един и същи маниер - контурът е очертан с една единствена непрекъсната линия.

Истинската форма на изображенията може да се наблюдава единствено от въздуха. На по-голяма височина обаче рисунките почти не се забелязват и се превръщат в непонятни „цапаници“. Самите линии представляват бразди с ширина 135 сантиметра и дълбочина до 40-50 сантиметра, при което се образуват бели линии на фона на червеникавата пустиня, която дължи цвета си на железния окис.

По повод откритието на мумията, един от учените в международния екип, д-р Константин Коротков, професор по компютърни науки и биофизика към Унивесритетът по информационни технологии, механика и оптики в Санкт Петербург, заяви:

"Откритието представя пред научните среди нещо, което няма аналог досега. За първи път имаме вероятно мумия на хуманоидно същество, която може да ни даде много интересна и важна информация"

извънземно

Размерът на хуманоидното същество е 168 см. Пропорциите му са много близки до тези на хората, с изключение на размерите на пръстите на крайниците и размера на черепа и очните ябълки.

Присъстващите анатоми и хирурзи установяват различна структура с двойни кости на крайниците, както и 25 броя ясно изразени прешлени на гръбначния стълб. При човек те са 32-34. Цялата мумия е покрита с бяла пудра, но това не е просто пудра, а това е нещо, което напълно изсушава кожата с цел тя да може да бъде запазена за много години. Учените вземат проби от тялото, което е много запазено благодарение на тази пудра.

Под пудрата учените намират тъмна материя и тъмно сива кожа, а също изсушено месо.  След първите лабораторни ДНК анализи става ясно, че съществото има само XX хромозомни нишки, което дава информация на учените, че то би следвало да е от женски пол.

След получените ДНК данни и липсата на Y хромозоми, учените дават име на мумията - Мария. На компютърен томограф, учените виждат и остатъци от дехидратиран мозък в рамките на черепа. При изследването на шията се виждат и запазени аортните връзки със сърцето и мускулни връзки с езика.

По време на лабораторните изследвания, учените установяват, че тялото отвътре е напоено с някаква екстракция, която има силна миризма, наподобяваща силен екстракт от билки. Учените допускат, че в процеса на мумификация, тялото е било обработено със специална течност.

Професорът по археология от Перу - Даниел Марино заяви, че мумиите в Древен Египет също са били обработвани с билкови смеси с цел да бъдат съхранени. Едно от използваните неща е акрилова смола, която е запазила кожата и органите максимално добре във форма, макар и напълно дехридатирани.

Позата, в която е намерена мумията се свързва с практики от Древен Египет. На база рентгеновите снимки става ясно и още нещо изключително интересно: черепът на мозъка няма никакви черепни шевове (suturae capitis)

Пробите от лабораториите са изпратени за задълбочени изследвания и анализи в 5 различни държави, като междувременно археолози са открили в платото Наска още такива погребани тела.

Очаквайте развитие по темата.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА ВИЖТЕ В СВЪРЗАНИТЕ ПУБЛИКАЦИИ ПО-ДОЛУ:
Таня Борисова Таня Борисова
Таня Борисова е създател на онлайн платформата Портал12. Автор на множество текстове и видео материали по темите за личностното израстване, духовното развитие и призванието на човек. "Портал12 е израз на нашата вяра в личната и колективна отговорност за важната роля на България в развитието на нов тип мислене през след...

03.05.2016 г.

Артефакти доказват, че маите са общували с извънземни (ВИДЕО)

Артефактите са близо 6000 на брой, някои от тях имат злато и инкрустирани скъпоценни камъни. Находките с изображения на извънземни и странни летателни апарати са на непознат език и все още не са дешифрирани.
06.02.2017 г.
1966

Имало ли е извънземни същества по нашите земи още от древността? (СНИМКИ и АРТЕФАКТИ)

Интересни за размисъл са някои исторически артефакти открити в няколко български могили, които съдържат недвусмислени доказателства за присъствието на странни (поне по антропогенна структура) хуманоидни същества, както и на знаци и символи, които съдържат дълбоки познания за енергиите в Света, както и елементи от Свещенната геометрия.
06.02.2016 г.

Едгар Мичъл почина ден преди юбилейните 45 години от кацането му на Луната

В различни свои изказвания Мичъл многократно е заявявал, че извънземни са посещавали Земята. Според него извънземните интензивно посещават Земята през последните 60 години, но това усилено се прикрива от водещите световни правителства.
22.02.2017 г.

Пресконференцията на НАСА - премълчаната истина, като подготовка за масова манипулация

Всъщност, това, което в НАСА вече знаят е, че на една от планетите ИМА живот, за което има и доказателства, но тази информация не може да бъде "сервирана" на земляните просто така. Тя трябва да бъде подготвена, насочена, и поднесена в нужната форма и цел, която се подготвя в момента. Дали това ще се излъчи също "на живо"? Ариман ще придобие световна известност на "живо".....така пише в древните книги и пророчества. Но дали с първо клониране на човек, или с съобщаване на новина за "извънземен живот"....?
07.03.2017 г.

Ванга: В цялата Вселена има разумен живот. Създателят, колкото по-старее, толкова по-млад става (ИЗБРАНИ ЦИТАТИ)

Феноменалната българска пророчица - Ванга говори приживе многократно за извънземни цивизлизации и мястото на нашата планета в йерархията на космоса. Навярно това е основната причина, заради която Ванга се появи в разсекретените преди месец близо 12 млн. страници архиви на ЦРУ.
23.05.2016 г.

Тимен Тимев - Интервю за човешкия мозък, черните дупки, устройството на Вселената и извънземните (ВИДЕО - Част 1)

В интервюто засягаме темите за фатализма във Вселената, както и устройството на време-пространството през призмата на човешките възприятия. Д-р Тимев говори в детайли за енергиите в Космоса, квантовата механика икакво е породило зараждането на Вселената
03.06.2016 г.

Камата от гробницата на Тутанкамон се оказа с извънземен произход!

Една от изящно изработените ками, открити в гробницата на Тутанкамон от археолога Хауърд Картър през 1925 г. отдавна озадачава изследователите, тъй като желязото не е било твърде разпространено в древен Египет. Освен това, острието не ръждясва въпреки времето и климатичните фактори.
08.01.2017 г.

Бинарен анализ показва връзката между Египет и извънземни цивилизации

Изглежда, символиката - триъгълник / пирамида е нещо, което е добре известно на окултните и мистични общества, тъй като се забелязва в древни книги от всички краища на Света. Теорията на "свещената геометрия" твърди, че вселената (или Бог) има геометричен код или език, и така мистериите с присъствието на тези символи тепърва ще продължат
27.09.2016 г.

Само в нашата Вселена има 234 вида извънземни цивилизации, от които 24 са групирани в еднороден вид

Общественото внимание се приковава за пореден път върху примитивни научни "открития", докато важни и потенциално революционни факти продължават да остават под повърхността на публичните научни обявления.
29.12.2016 г.