Пресконференцията на НАСА - премълчаната истина, като подготовка за масова манипулация

22.02.2017 г.
Добавена от: Портал12
На гръмко обявена пресконференция тази вечер от американската космическа агенция НАСА съобщиха, че са открили 3 екзопланети, орбитиращи около близка до нас звезда в годна за живот зона.

Температурата на три от тези планети е подходяща, за да може водата да съществува в течна форма, посочиха от НАСА. Става въпрос за ултрастуденото джудже TRAPPIST-1, което се намира на 39.13 светлинни години от Земята. Тъй като TRAPPIST-1 е по-малка от Слънцето и много по-бледа, то и трите потенциално обитаеми екзопланети се намират в близка орбита до звездата, се казва в становище на НАСА.

Това означава, че те са постоянно обърнати към TRAPPIST-1 с едната си страна - на едната половина е постоянен ден, на другата е постоянна нощ, а между тях има зона на постоянен здрач.  Според учените животът може да се развие в такава среда, а ако планетата разполага с атмосфера, то амплитудите между тъмната и светлата страна на планетата няма да е много рязка.

За една от планетите от НАСА със сигурност твърдят, че има вода, предполага се, че вода има на още две от тях. НАСА ще изследва планетите за биологично разнообразие. Установена е не само масата, но и тяхната плътност.

Така. Дотук..със сервираната "информация".

Само в нашата Вселена има 234 вида извънземни цивилизации, от които 24 са групирани в еднороден вид​

Всъщност, това, което в НАСА вече знаят е, че на една от планетите ИМА живот, за което има и доказателства, но тази информация не може да бъде "сервирана" на земляните просто така. Тя трябва да бъде подготвена, насочена, и поднесена в нужната форма и цел, която се подготвя в момента. Дали това ще се излъчи също "на живо"? Ариман ще придобие световна известност на "живо".....така пише в древните книги и пророчества. Но дали с първо клониране на човек, или със съобщаване на новина за "извънземен живот"....? Факт е, че тези неща се подготвят в Америка, както са описани в писанията и пророчествата... Днешната пресконференция на американската космическа агенция е част от началото...

27.09.2016 г.

Общественото внимание се приковава за пореден път върху примитивни научни "открития", докато важни и потенциално революционни факти продължават да остават под повърхността на публичните научни обявления.
03.05.2016 г.

Артефакти доказват, че маите са общували с извънземни (ВИДЕО)

Артефактите са близо 6000 на брой, някои от тях имат злато и инкрустирани скъпоценни камъни. Находките с изображения на извънземни и странни летателни апарати са на непознат език и все още не са дешифрирани.
06.02.2016 г.

Едгар Мичъл почина ден преди юбилейните 45 години от кацането му на Луната

В различни свои изказвания Мичъл многократно е заявявал, че извънземни са посещавали Земята. Според него извънземните интензивно посещават Земята през последните 60 години, но това усилено се прикрива от водещите световни правителства.
06.02.2017 г.

Имало ли е извънземни същества по нашите земи още от древността? (СНИМКИ и АРТЕФАКТИ)

Интересни за размисъл са някои исторически артефакти открити в няколко български могили, които съдържат недвусмислени доказателства за присъствието на странни (поне по антропогенна структура) хуманоидни същества, както и на знаци и символи, които съдържат дълбоки познания за енергиите в Света, както и елементи от Свещенната геометрия.
13.01.2016 г.