Астрономи видяха пресичането на наблюдавания свят с паралелна Вселена

19.05.2017 г.
Добавена от: Борислав Борисов
Международен екип от учени обяви, че е открил пресичането на наблюдавания свят с паралелна (съседна) Вселена. Британски, чилийски, испански и американски астрономи откриха, че явлението "студено петно" свидетелства за пресичането на наблюдавания свят със съседна Вселена. Данните от научното изследвани са публикувани в последното издание на Кралското астрономическо дружество.

"Най-вълнуващото обяснение се състои в това, че студеното петно е възникнало в резултат на стълкновение на нашата вселена с друга", каза един от авторите на труда проф. Том Шанкс.

В изследването учените опровергаха схващането, че студеното петно представлява супервойд - гигантско пусто пространство, без галактики и звезди.

До изводите експертите са стигнали, след като анализираха данните от 3 хиляди галактики, разположени в района на студеното петно.

Студеното петно представлява област в съзвездието Еридан, разположено на разстояние около 3 милиарда светлинни години от Слънцето.

паралелни галактики

Температурата в региона на наблюдавания периметър от 1,8 милиарда светлинни години поддържа равномерна температура от 0,00015 градуса по Целзий, която се отличава съществено от средната космическа топлинна радиация (минус 270,43 градуса по Целзий).
Борислав Борисов Борислав Борисов
Борислав Борисов е автор на текстови материали, видео репортажи и интервюта в Портал12. В стилът му на работа влиза сериозен елемент на импровизация, особенно във видео-интервютата. Роден в Търговище през 1978-а година, завършил престижната Езикова гимназия в Ловеч, учил Аграрна икономика в Свищов, работил в редица страни н...

03.04.2017 г.

Тимен Тимев: Освен субективното човешко време, съществува и примордиално Божествено време

Една от големите тайни на квантова физика днес е, че Вселената от пространствена се превръща в темпорална. Т.е. Вселената отива към Времето - във Времето. "Антените" на Вселената се промениха, на Слънчевата система също...
01.04.2016 г.

Свръхмасивна черна дупка се намира в самия център на нашата Галактика

Надничайки дълбоко в сърцето на нашата галактика Млечен път, космическия телескоп Хъбъл разкрива богата картина и свързаност на повече от половин милион звезди. Астрономите използват инфрачервени камери, за да пронижат праха в диска на нашата галактика, която замъглява звездния куп около централната черна дупка
26.04.2016 г.

Учени откриха, че сърцето на Вселената е масивна спирала и всички черни дупки се движат в една посока

Нишките, които свързват галактиките дават възможност да се тълкува най-важния въпрос - за свързаността в разклоняване на времето и пространството като в космическа паяжина
20.06.2016 г.

Учени: Млечният път може да се окаже 'галактическа транспортна система' (ВИДЕО)

Въпреки, че пространство-времевите тунели (или червееви дупки или Айнщайн-Пенроуз мостове) едва наскоро придобиха голяма популярност сред обществеността, то тази теория е изучавана от астрофизиците дълги години и е твърде допустима.
08.06.2016 г.

Европа инвестира в собствена космическа обсерватория за да търси изкривяване на времето

Новата европейска обсерватория в Космоса ще позволи да се извършват изследвания в областта на гравитационно-вълновата астрономия и сливането на свръхмасивни черни дупки, както и други близки до Големия взрив феномени.