Подкрепям Портал 12!
Портал 12 е алтернативна медия. Подкрепете ни за повече материали, видео и лекции!
Виж повече
Шумановият резонанс и вибрацията на Земята са различни понятия. Първият е резонанс между съвпада в пиковете на електромагнитните вълни, породени от импулси на гръмотевици, които рефлектират първо в Земята, после се отразяват в йоносферата, т.нар. куха Земя. И когато има гръмотевици, те се удрят в Земята, след това се отразяват в йоносферата и после се наслагват други. И когато пиковете им съвпаднат, тогава тези вълни се наричат „стоящи вълни“ или резонанс на Шуман. Но това не е вибрацията на Земята. Ако науката признае, че Земята има пулс, то тя трябва да признае, че Земята е жива, но това не отговаря на материалистичния подход на науката.В пространството на нашата жизнена среда има дисхармонични отношения, с които толкова сме свикнали, че не им обръщаме внимание. Дисхармонични отношения, които са фалшиви спрямо природата, от там спрямо нас, хората, които сме се поставили или са ни поставили в тази среда.

Звуковата картина ни заобикаля навсякъде – телевизия, аудиосистеми, музика, която слушаме или която ни е натрапена в магазини, молове, от радиостанции и в автомобилите си. Без значение дали е класическа музика, джаз, поп, рок, етно или чалга. Музиката, която слушаме, е с основен тон 440 Hz. Никой не казва на музикантите, че основният тон, на който настройват инструментите си, трябва да бъде част от диапазона на вибрация на Земята.
Ако основният тон е 440 Hz, то диапазонът, на който вибрира Земята в момента, е между 480 и 525 Hz. Това е диапазонът, на който се настройват музикалните инструменти във всички жанрове и не е в това поле. Основният тон Ла на честота 440 Hz е фалшив по отношение на Земята и природата.
В средата на XVI век на един малко известен италиански композитор е поверена задачата да промени тогавашния камертон. Хайнрих Херц по това време не е роден и няма единица мярка за измерване на броя трептения за единица време. Имало е обаче посветени хора, които са знаели, че Земята променя своята вибрация и е дошло времето, когато камертонът трябва да се промени. В музея в Кайро има над 100 жезъла, които в основата си завършват с камертони, но тези камертони са настроени на Сол, а някои по-стари на Фа.
Орфей, без да борави с херцове, настройва арфата си и изработва флейтата си така, че като засвири, зверовете да притихнат, а птиците да замлъкнат. Той има способността да настрои своите инструменти на такава природна честота, която е резонансна на песента на птиците и на принципа на резонанса те замлъкват.
Камбаните и тибетските купи са изработени без измервания в херцове. През 1939 г. окултистите на Хитлер, измервайки с апаратура вибрацията на Земята, разбират, че има промяна и решават да повдигнат звуковата картина на света, като променят основния тон Ла от 432 Hz на 440 Hz. Но това не е толкова просто решение, тъй като става въпрос за промяна на цяла индустрия.
Но германците повдигат звуковата картина на нацията на агресивна честота. Това не е вибрацията на планетата в този момент, а това е подбрана честота в диапазона на вибрация на Земята. Защо е агресивна - те влизат във война.
След Втората световна война, 1952-53 година, всички държави от целия свят подписват документ, на основание на който пренастройват всичките си производства и инструменти, и приемат тази звукова честота. Резултатът след 85 години е агресия на улицата, в училище и в детската градина.

Това, че ни държат чрез звуковата картина на по-ниска вибрация, е процес, който е приет от всички страни през 1952 г. и продължава да действа. Музиката, която слушаме или чуваме, ни държи в ниска вибрация и ни прави фалшиви по отношение на природата заради честотата на основния тон Ла. Резултатът е агресия, податливост на заболявания, както на емоционално-психическо, така и на физическо ниво.
На световното изложение през 2015 г. в Куала Лумпур бе представен жезълът като художествено произведение, което носи в себе си 7 информационни пласта, но и като енергиен хармонизатор. В неговата сърцевина има опъната струна, която е настроена на 504 Hz, а това е хармонична честота, но за днешното време е в диапазона на вибрация на Земята. Струната резонира при всяко пулсиране на Земята и генерира енергия, свързваща ни с природата.
Каква е картината с пространството на нашите домове? Те са в основата на жизнената ни среда. Въпросът е каква е връзката между архитектурната форма и природата. Темата за свещената геометрия не е абстрактно понятие, а принцип на творчество на Великия Творец. Всичко устойчиво на този свят е изградено чрез нея. В лекцията на форума в с. Раювци 2024 г. бе засегната темата и за златното сечение, редицата на Фибоначи и за геометричните прогресии в жилките на листата и венчелистчетата. Архитектурните форми са фалшиви акорди по отношение на природата, когато не са подчинени на свещената геометрия.

Всичко устойчиво на този свят се крепи на структура, създадена чрез свещена геометрия. Затова каквото и да правим, за да се слее с природата, за да диша с пулса на Земята и на вселената, трябва да бъде изработено с мярата на Великия Творец. Невъзможно е изкуственият интелект да твори вдъхновение и проникновение! Архитектура, проектирана без свещена геометрия, не може да стане част от природата и не позволява нормална циркулация на жизнената енергия и ни въвежда в друга мяра на живот.
Целта ни е да пребиваме повече време в състояние на висока вибрация. Това състояние размива болести, родови тежести, негативни влияния, апатия, песимизъм и дава желание за живот. Трябва да знаем също, че високата лична вибрация е обратно пропорционална на вибрацията на работа на мозъка. Във високите вибрации можем да пребиваме, само ако сме успокоили мозъка си и сме преминали от Бета в Алфа или Тета състояние.
При завареното положение на нашите жилища, е добре често да сме в планината и на морето, в градината или на нивата, а можем да внесем и форми на хармонизация, като различните практики на духовните учения, или хармонизатори, които да ни събират в тяло и да задвижат енергийните ни центрове.