Търси

Проф.Сергей Игнатов: В Египет предстоят открития, които ще дадат отговори на много въпроси (ИНТЕРВЮ)

Още по темата ...
Готфрид Лайбниц

Готфрид Лайбниц: Бог е създал най-добрия възможен свят, което може да се докаже с бинарния модел на числата

Виж повече
Ехнатон

Ехнатон е затворил очите си за света, поглеждайки навътре в Безкрая на Единството

Виж повече
Сфинкс

Проф. д-р Николай Слатински: Сфинксът наблюдава равноденствения изгрев на Слънцето на фона на своя небесен аналог

Виж повече
20.06.2024 г.
1523
Подкрепям Портал 12! Портал 12 е алтернативна медия. Подкрепете ни за повече материали, видео и лекции! Виж повече
Здравейте проф. Игнатов. Много Ви благодаря, че приехте нашата покана, да говорим за Египет и за онази Древна цивилизация, която и до днес излъчва една слънчева и до някъде скрита мъдрост, но кое е онова, което Вас персонално Ви срещна с темата Египет?
Здравейте, благодаря за поканата. Слънцето! Слънцето, тъй като аз от дете много се интересувам от древни цивилизации, тогава от начало Гърция, Рим и Древният Изток... Слънцето, цялото това Слънцепоклонничество много ме интересуваше много тогава, и сега също.

Всъщност, Вие като споменахте сега и Гърция и древен Рим, през Египет са минали всички като включим и Христос и Моисей и Питагор, и в последствие ако идваме по-насам, и Исак Лурия и преди това Орфей, и кой ли не. Всички минават от там. Защо?
Египет е Древния Духовен център, поне в тази част на света, може би в целия свят, защото дори и китайската цивилизация, колкото и да е древна, тя е на някъде 3500 години, тоест, това е времето на, началото ще бъде средата на второ хилядолетие, което в Египет, зад гърба на египтяните вече има хилядолетна история и мога разгърна списъци с много владетели от предишни столетия, но само си представете дори трето хилядолетие. Трето хилядолетие в Египет има разгърната система за медицинско обслужване, има система на образование, децата в селата по-големите разбира се, 5 годишни тръгват на училище. Като говоря за система, за медицина и за здравеопазване, имат развита офталмология, изключително, имат дентална медицина или стоматология. Правят се трепанации на черепите. Те нямат проблем с тези знания и сега всеки би казал, ама как така технологичното развитие... Технологичното развитие нас ни превръща в... ние сме същества, които ползват протези. тогава протезите са били по-малко и дори с каменно-медни оръдия на труда, и в случая медицински, са правили много сложни операции - египтяните. Освен това, още в края на пето хилядолетие са решили един основен проблем, който мъчи човечеството и днес - глада. Тъйк, като в края на пето хилядолетие знаем, че египтяните са успели да създадат тази система от канали - напоителни канали, за да могат да отвеждат водата до обработваемите участъци, да я задържат там определено врем. А това е много важно, защото, когато решиш проблема със глада, психиката на хората се променя, не им стърже по стомаха и те да измислят някаква простотия да убият някого , да откраднат и да влязат в такива сложни отношения, което е позволило и да се развива в по-духовен план тази цивилизация, и от тук омразата към Египет, в древността, тук като завистта е била голяма. Един министър в Месопотамия, има по-нисък стандарт от обикновения жител в долината на Нил. 

ВИЖТЕ ВИДЕОТО:


Всичко това, което казвате има едно вътрешно измерение също защото, тези канали за напояване, тази Вода, която за египтяните, Водата е била частично символ на самият Бог, който потича, на познанието може би, Вие ще кажете по-точно. Всъщност те са анализирали как същественото да потича към хората, и външната храна, тя вече е била естество..? 
И външната храна, да, но египтяните в средата на четвърто хилядолетие вече имат и писменост и за разлика от писмените системи на други култури, на други народи, нашата в Египет не е създадена да обслужва стопанския живот, тя възниква в двореца, за да опише природата на Египетския Владетел, който за египтяните е най-могъщото Божество, Той е Синът на Творецът, и всъщност светът в който ние живеем е проявен в Неговото тяло - според египтяните. В последствие започват да я използват за стопански нужди и тук е много важно да подчертаем, че другия пример в световната история е България. Нашата писменост е за да се приведе Писанието и Богослужебната литература, а ние за стопански цели и административни сме ползвали гръцката по това време.

Когато говорим за началото на тази Слънчева цивилизация на Древен Египет, Вие приемате ли това, което някои изследователи или това, което се публикува, че всъщност Египет поема първия импулс от Атлантида, Изгубената Атлантида?
Трудно ми е да приема, защото не виждам как разказа за Атлантида, поне в научен план, знаем, идва от Платон. Преписва се, жреците в Саис са разказали за Атлантида гърците. Саис почита Богинята Неит, той се намира в делтата. Обаче има тук сега едно обаче. Моят научен ръководител, специалност за дисертацията ми, но аз и преди това общувах много. Дмитрий Берлев, аз съм завършил, там на брега, на не в.. тогава беше Ленинград, а защитих дисертация в Санкт Петербургския университет, един и същ университет - смени си името. Той ми казваше, че има доказателства в египетските текстове за Атлантида, но не каза къде да, и каза ми: пред очите ви са. И ме измъчваше дълго с една друга тема, защо са строени пирамидите, например, аз това го знам от него. Викам защо? Вика - пред очите ви е. И видях го накрая всъщност има, дописано е в отделни глави на "Книга на мъртвите", че тази книга беше намерена в пясъците на Хермополис, от царския син Джедеф-Хор, това е четвърта египетска династия, тоест, тези текстове са съществували, те са загубени в края на втора династия, и тези текстове, които описват пътя на личността, след смъртта на физическото тяло, и като ги няма текстовете, те строят стълба към небето, за да може да се изкачи и да се съедини със Твореца със Слънцето. След това ги намират и вече пирамидите ги строят само по традиция, и няма нужда повече от тях.  Та по същия начин, някъде пред очите ми са текстовете за Атлантида, вероятно има, и вероятно има някъде под друго Име ще бъде в Египет, може би това е Земята на Бога, която се споменава...
    
А, понеже споменахте и Българската писменост, аз после ще ви върна и на темата за йероглифите, но има ли Вие във вашите обследвания, намерил ли сте връзка, която да е така, категорична по отношение на пирамидите в Египет, и тези, за които се говори, че са на дъното на Черно море и така наречената Древно-черноморска Варненска цивилизация?
Такава връзка не съм намери, но пирамидите в Египет са много ясни, и те наистина има една гражданска война в края на втора династия, и като тия текстове са или скрити тогава или загубени, а проблемът в Египет е, че ако царят не се съедини с баща си, това означава, че никой от египтяните няма да има вечен живот в продължение на живота след смъртта на тялото, тъй като всички египтяни са част от тялото на царя, от това да го наречем Мистично-светлинното тяло. 

Можем ли да направим препратка: Син и Отец?
То е така, да. То е така. То в текста е казано нали, Творецът, Той роди царя и не беше проявено небето, не беше проявена земята, не бяха проявени хората, не беше проявена смъртта, не бяха родени Боговете, тук те си играят с тези два глагола. Значи, Творецът ражда, тоест отделя част от себе си, и това е царят, а той в своето тяло светлинно проявява всичко около нас, което е - не го сътворява, а го проявява и смъртта е като изход от това положение, от света в който се намираме сега. След това, Творецът ражда Боговете като служебни сили да помагат на царя, и ги настанява в градовете. Имат семейство, но в това семейство повече никой не се ражда ако семейството е съпруг, съпруга и детенце и така си остава - само Творецът може да ражда в Египет. И тука е големият проблем, ако царят не се съедини с баща си, той няма как да повлече тази маса от египтяни във Вечността. И за това те строят пирамидата като стълба, и за това първата е стъпаловидна и следват няколко стъпаловидни, не защото не знаят архитектурната правилната форма на пирамидата, а защото имат нужда от стълба. Там имат такъв проблем - гробната камера е под нивото на пирамидата. Забележете , че първата пирамида са шест стъпала, и имаме седмо ниво - гробна камера, което е много дълбоко 20 метра. И сега в този свят няма духовни същества, египтяните всичко им е материално, Боговете, Душите са материални, просто ние не ги виждаме. И си представете царя, който там е положен да почива, мумията му неговата Душа, като излезе от тялото, трябва да се катери нагоре, царя е възрастен, боли го кръста, коленете всичко това. Така се стига до идеята за новата пирамида, тоест истинската пирамидална форма, гробната камера вече не е под пирамидата, а се изнася горе почти на 2/3 на височината към върха. И там се прави канал-тунел, който отива до стената на пирамидата и Душата по Слънчевия лъч тръгва към Слънцето и се изкатерва, за да не се мъчи и да се катери. Докато подобни пирамидални постройки има по цял свят, но те имат различно предназначение. Някои от тях са храмове, други, нещо друго. А при нас изпълняват тази функция, защото в текста пише нали, еди-кой си цар, който е починал и обясняват нали, и тогава той се изкатери в своят Ахет.
    
Да, но ето, че това е може би светското, външното тълкуване, за хората, обаче знаем от закона на Хермес - каквото горе, това и долу. Тоест, това е някакво съответствие и на едни други, как да ги нарека, измерения или вселени?
Те като намират отново текстовете - нямат нужда от тези пирамиди. Строят ги по традиция, но текстовете са много важни. Текстовете описват какво се случва, след като напуснеш тялото. 
    
За Вас, каква е разликата между йероглифите и папирусите, надявам се, да използвам точните...?
Йероглифите, египтяните ги наричат - Реч на Бога. И писмеността е много проста, всичко, каквото съществува в света и може да бъде изобразено, се изобразява. Това, което не може, търси се знак, който се употребява често и е съзвучен на това, което... Примерно Любов не можеш да нарисуваш. Това не е сексуален акт - Любов, чувството, как? Понеже съдържа М и Р в себе си, и те знака М и Р най-често употребяван е мотика, търсят някакъв , който да е съзвучен, но му слагат детерминатив определител, който да говори, че става дума за чувство, а не за мотиката. Обаче, тук какво интересно? Тук е заложено до известна степен идеята за Богопознанието в йероглифната писменост, защото ние изучавайки йероглифите, аз това съм го забелязал още като бях студент, ние всъщност изучаваме целия Египет. И аз като учех там на север в Ленинград, ние сме далеч от разкопките, но познаваме всички предмети, защото всичко, което съществува в живота е изобразено, това е йероглификата и ние сме длъжни, 800 йероглифа трябва да знаеш, за да може да четеш що-годе текст, един текст е към 5-6000 иначе. И всъщност и в Християнството го има това, ние познаваме Бога чрез изследване на Творението. Тоест, овладяването на йероглифната писменост, първо ти дава, ти отваря страницата да изследваш Творението, второ, тя съдържа в себе си магически потенциал, тя всъщност е опасна. Непосветени хора, не могат, не бива да си играят с йероглифи. 
    
Не с ли оказва така, че именно чрез йероглифите, чрез този метод, те от една страна са съхранили Истината, но от друга страна са я заключили?
Ами вижте сега, всяко изображение е врата през която минава изобразения. И само си представете, понеже йероглификата е целия свят около нас, на стената на някакъв храм, целия свят, който е изобразен, ние сме отворили врата този свят да мината от тук, и отива в по-висшата Реалност и обратно, и чрез йероглифите можеш да помогнеш, можеш и да навредиш, тъй като Египетската магия, египтяните са.. Египет е майката и бащата на магията. И за това те започват да използват едно по-безопасно писмо базирано на йероглификата, така наречената йератика, което прилича на нашите ръкописни букви, и някак си то е по-безопасно. Обаче тук има нещо много интересно. Египетската представа за сътворението е, тя е разказана по различен начин, един от начините на описанието на Сътворението, е как Бог в Сърцето си, което е вместилище на Разум, Чувства и емоции, не е това за кардиолозите сърцето. Замисля Творението. И Той как замисля творението, Той го замисля като Единство на Слово и на образ на изображения. И ако замисля човекът, представете си цялата човешка фигура, едновременно с това отделно са очи, уши, нос, ръце, пръст, нокти и т.н. всичко това. Значи, Той замисля Творението, след това, Замисъла каца на Езика му, и Той произнася Имената. Тоест как звучи това. И така възниква светът в който ние живеем, и светът в който живеят двойниците и Боговете. И сега тук, кое е важното, значи Той замисля Творението, преди да го произнесе и то да стане. И това е единствения случай в световната история, където Творението първо има план, то е записано и светът първо е записан, планиран, и след това е сътворен. 
    
Чрез изричане на Слово...
Той го записва в Сърцето си. Много по-късно кабалистите ще добавят това, в... но то ще е толкова късно, че Египет вече не е тази активна цивилизация, която е била. Там се появява Бог Тот, който прочита йероглифите, и всъщност, тъй като Бог Тот е езикът на Твореца, Той прочита, произнася - света става. И всъщност след Творецът, най-силните Богове, това са Йероглифите. И за египтяните, тези писмени знаци са Богове. Въпросът е да не ги смесваме с нашата представа за Бога. Защото ние покрай нашето християнство изповядваме вяра в един Бог, Отец, Вседържител, Творец на небето и земята, на всичко видимо и невидимо. Египетската дума, която превеждаме Бог - Нечър (Нетер*) или Нуте - означава просто Сила. Интересно е, че до края на трето хилядолетие преди рождество Христово, думата за Бог и думата за Душа са синоними - няма разлика. Бае е Душа, или Баи в коптското произношение ще бъде, когато вече с гърци букви. Те са синоними, те са едно и също, и това е много важно да видим и антропологията каква е защото хората си мислят, ние си мислим, всички тук, където сега ще сме трима, еди-колко си в една стая, всъщност сме Един, разпределен в три тела. И понеже след това към този Един се добавя Аз-а и към него се добавя и егото и се създава илюзията, че сме много. 
   
Много Ви благодаря, за това, което казвате, това е Дълбока истина, и не случайно Той и Христос казва нещо подобно, когато сте двама, Аз съм третия между вас , то тогава и Единството, това казва и Ехнатон преди това, но и до там ще стигнем. Когато говорим за египетската писменост, Вие открили ли сте чисто сходства в определени срички и думи или в българския език, които ги има, тоест има ли я тази връзка. Задавам този въпрос, защото много хора търсят едно такова Вдъхновение за старата си връзка с египет. Има ли или няма?
Аз бих предложил да не търсят. Значи, това съзвучие би имало някакъв смисъл в рамките на една езикова общност Тъй като всеки език се развива по собствените си закони. Естествено има едни най-общи черти на всички езици, но тук става дума за съзвучие, и дори и даже египтолози, предположиха, че Странджа Сакар да речем е от Бога Сокар, но не е така. Бога Сокар е Богът на Сакара, некропола в Мемфиския некропол, обаче нашия Сакара е от турски идва - турския, алтайския език е диалектно, можем да кажем, че има Сакара Нун... тоест съвършено друго е съзвучието, е лош съветник в тези случаи.
    
А, когато говорите за Древното Слово, за Древните думи, за тези Първични думи, които са, няма да е пресилено да кажа, че са създавали материята. Можем ли да кажем, тъй като толкова много полемики има за това, как са построени пирамидите. Споделяте ли тази идея, че те са построени, чрез изричане на Свещено Слово?
Не зная, дали са изричали Свещено Слово.
    
Или така да го кажа, чрез това Свещено Слово да е да кажем, да е променяло, понеже то, като могъщество е над материята, да е променяло структурата на молекулите, да са ставали леки камъните, така да се каже, и така.. 

Това не мога да го кажа, не ми е идвало в главата, но имаме папируса на Мер, 13-та година беше намерен, който е бил ръководител на работен отряд и строителство в пирамидите там в Гиза.
    
Говорим за трите основни пирамиди...
Да. Той говори и той описва работата на този отряд, и ние виждаме, че отряда е от професионалисти. Първо не с роби в никакъв случай, по това време няма робовладения в Египет - то ще дойде много по-късно. Тесни специализирани, много добри специалисти и отряда не е толкова голям. Имаме надписи, по-ранни известни, от каменоломната отвътре, където са добивали този бял варовик, с който са били облицовани пирамидите, но те камъните също са по два тона и половина там. Там са работили четири отряда от 900 човека също специалисти. Некропола в Гиза специално, защото като пипат пирамидите, там е най-голямата, тази Хеопсовата пирамида, и на синът му на Хефрен. Макар, че архитектурен план, ако погледнем и строителен има голям спад в строителството на Хефреновата, спрямо този на бащата. Няма еволюция, а обратен процес. И там, те са построени, това е каменоломна- Гиза. Това плато е каменоломна, там се добива варовик, той е мек камък. На ден има изчисления, че в Хеопсовата са вграждали 270 камъка средно, за да бъде построена за 23 години. И в момента археолозите правят реконструкции, както има един такъв каменен блок на едно като шейна се придвижва, и пред нея се излива вода и става много хлъзгаво всичко това. Та, дали с думи някой е повдигал камъни, не зная, обаче това, което зная, че египтяните изключително много са внимавали със Словото. И как се появява Гръцката писменост към Египетското традиционно писмо, не заради християнството, не заради Библията, а 300 години преди това, вече те са започнали да забравят заклинанията и как се произнасят. И за да не са погрешно произнасяни тези заклинания, те вкарват гръцки букви, тъй, като египетското писмо фиксира само съгласните и представете си заклинание, което е от четвърто-трето хилядолетие, и то е предавано от Учител на Ученик - губи се. И като произнесеш заклинанието неправилно, то се обръща срещу заклинателя. А в тази  епоха, в късната епоха, когато централната египетска власт вече е отслабнала особено представете си, времето на Птолемеите, чужда династия, преди това са Персите - чужда династия. В моменти на отслабване на централната власт, изключително много се усилва магическата практика в Египет, тъй като хората като нямат защитата на царя, те започват да търсят индивидуална защита. И има много прости неща за въздействие, само че трябва човек правилно да произнесе текста. 

Имаме случаи от ново време не зная дали са чували вашите зрители и слушатели за Ом Сети. Ом Сети, се ражда като Дороти Ийди в Лондон и на 3-4 години пада по стълбите и лекаря констатира смъртта. Родителите плачат, представете англичани плачат, независимо че ни внушават, че те обичат домашните любимци, а от децата правят граждани, но плачат, детенце е все пак, и... Както плачат, чуват гласът й. И от този момент нататък тя започва да говори постоянно - "искам да си ходя в къщи при моите хора". Те си мислят, че от удара в главата нещо е станало, и й обясняват. ти си родена тук, ние сме твоите  родители. Не - искам да си ходя в къщи при моите хора. И била е към 8-9 години и баща й я води в Британския музей, и тя изведнъж вижда египетската колекция, където е и се откъсва от ръцете му, започва да прегръща и да целува статуите и така казва - аз съм си вкъщи, това са моите хора. След което той я записва, в курсовете на Уолис Бъдж по Древноегипетски език, и тя учи езика, всъщност според Уолис Бъдж, тя си го припомня, а не го учи. И през цялото това време върви един паралелен неин живот, тя се среща с фараона Сети I, Той я посещава нощем в съня й или в едно полусънно състояние, има дневник. И в дневника тя разказва, че тя била жрица в Абидос, и там имало любовна история със Сети I и т.н., там се описват между другото много от тайнствата в нейния дневник за... тя разказва как става това като превъплъщение как е станало. Дороти наистина е умряла, та тя е произнасяла, 50-60-те години, заклинания от които свидетели египтолози казват - са бягали змии и скорпиони. Тя е възстановила произношението на тези текстове на пирамидите може би последния човек, който е ходил по Земята, в близкото време. Тя, живота й минава в Абидос, тя там отива. 
    
Благодаря за това, което споделихте, ако Ви върна пак на момента когато казвате, че вече те са започнали да губят силата на, тази Духовна сила, бих казал и Слънчева сила, кой е момента в който става този прелом, защото всички знаем, че големия възход на тази Слънчева култура, е по времето на Аменхотеп IV (Ехнатон), когато той първи вкарва идеята за Единобожието, тоест Един Бог. И знаем, че всички жреци, изобщо всички застават срещу него, след това му унищожават голяма част от нещата, защото това не е било в интерес на жреческото съсловие. След неговата династия ли започва това падане надолу?
Добре, аз малко ще коригирам нещата, значи, Слънцепоклонничеството в Египет се въвежда през трето хилядолетие, може би в края на четвърто имаме тук-таме споменаване на Слънцето. 
    
Когато казвам Един Бог, и Слънцето имам предвид, че всъщност Ехнатон говори за Духовното Слънце... 
Ами, сега не зная за какво говори, но ние говорим в Египет с наши текстове, в смисъл, египетските, за един Бог от трето хилядолетие. И това е Творецът, от начало се нарича Атун - най-древната форма на Слънцето, защото Атун значи - Този, Който е и Който не Е. Защото Той като излиза НУН от това състояние, където няма пространство и време се самопроявява, за да постави началото на нашия свят и на света на Боговете, и Той присъства в двата свята. И откакто съществува знанието за Атун, ние знаем, че има Един Бог. Или Бог в единствено число присъства навсякъде още от трето хилядолетие. Но египтяните не са посрещнали с голяма радост Слънцепоклонничеството, колкото и да е странно, понеже всеки казва - Египет, страната на Слънцето. До четвърто хилядолетие почитат Бога Хор - Соколът. Няма Слънце. Слънцето е Космическа религия, тя променя цялата координатна система, преди това някак си е плоска координатна система, еднопластова, отвъдния свят е на запад, Слънцето залязва там, живота е в гробницата, нещо на запад. Хубаво си живееш в гробницата, носят ти храна, вода напитки бира и т.н. вино. Обаче, изведнъж, когато се появява Слънцето и освен всичко друго, то нахлува постоянно и ежедневно в нашия свят. И когато, имайте в предвид, че самата гражданска война в края на втора династия, вероятно е свързана с това, че в двореца започва да се появяват Слънцепоклонници. Египтяните ги тегли към старата традиционна религия. След Джосер, първата пирамида, отново имаме междуособици. 
В края на четвърта династия, върха тогава, идеологията, цялата Слънцепоклонническа я въвежда Хеопс. Баща му на Хеопс е този, който въвежда всички тези неща, като терминология. В края на династията, неговия, един от наследниците Хатшепсут се отказва от пирамида от титлата си на Слънцето, връща се към гробницата от четвърто хилядолетие, тази плоската. Загива старото царство на в края на трето хилядолетие тези се връщат към религията на четвърто хилядолетие моментално. Тя е трудна за смилане, тя е много висша, защото тук, видимото Слънце, само си представете трето хилядолетие вече каква абстракция е. Слънцето, което почитаме не е Слънцето, което виждаме. Това Слънце, което виждаме...
    
Това те казват?
Да. Е Хеперу, то е проявление на Бога Ре. Ама ти не го виждаш. Ние нямаме очи за да Го Видим. 
  
Но това всичко означава, че ние сега сме много назад в тази Духовна еволюция...?
Ние сме много назад по много причини. Тогава няма невярващи. Първо думата вяра не съществува в Египет. 
    
Това означава, че има и съмнения.
Той Знае. Той просто знае, че Бог съществува! Той знае, египтянина. Древния човек знае, а ние при нас е малко сложно, както и да е... И след това, по времето на Ехнатон, той разкрива, започва един стремеж още преди Ехнатон, след като ние знаем, ние всички сме вечни, това го знаем от Древен Египет го знаем. Телата ни са нещо като дрехи, и за това те ги мумифицират, за да може Душата за да посещава този свят, тя влиза в мумията. Мумията е само да има къде да влезе Душата, те нямат да станат да възкръснат тези мумии. Душата има нужда от сетивни органи за да наблюдава този свят. Тя не ни вижда, Душите, Боговете, нас не ни виждат. Те ни чуват, те имат усещане за мирис, но не ни виждат, и а това е мумията. Обаче, при Ехнатон започва едно друго, което е започнало още при дядо му. Започва един стремеж който е много човешки стремеж, макар, че фараона е Бог. Няма ли начин да отидем в отвъдното и да се слеем с Твореца и да влезем във Вечността, без телата ни да умрат? Без да преживеем старостта и умирането на телата? Това е...
    
Това записано ли е в йероглифи?
Да. Да. Това е основната част от Учението на Ехнатон, и то е връх в пирамида. Първо неговия дядо вижда Ра Хор Рахти, дядо му не е бил планиран да става фараон. Дядо му Тутмос IV си върти цял ден синджирчето, като друг ще носи отговорност, брат му, а той се чуди какво да прави, няма бентлита по това време, кара колесница, и в района на Гиза, където около пирамидите, а те са затрупани с пясък почти  до средата, а Сфинкса - само главата му стърчи, всичко е в пясък, това са едни пясъчни дюни, които се пренасят от юг, от края трето хилядолетие. И ходи на лов, и жегата го побеждава и той се скрива на сянка под главата на Сфинкса и тогава му се явява Ра Хор Рахти, което е съчетание на Слънцето и на Богът Хор, този сокол, но Хор значи на египетски - този, който е над - отгоре който е. И Той му казва така: Ако почистиш тялото ми върху земята... И ние разбираме, че Сфинкса всъщност е статуя на Бога Ра Хор Рахти. Ако почистиш тялото ми върху земята, Аз ще те поставя начело на живеещите на Земята, и ще ти дарувам царството си. И Тутмос отива при татко си, Аменхотеп II - страшния фараон, и му разказва тази история, и бащата бързо организира и започват да чистят, и почистват Гиза - целия район. И нещо се случва и престолонаследника умира, и този Тутмос, той става фараон, но той цял живот е разказвал на синът си и на внукът си, бъдещия Ехнатон, за срещата си с Бога, защото те знаят, че Бог съществува, но не винаги го виждат. И тук хубавото на тази цивилизация е, че тук няма метафора няма сравнения - всичко е реално, така, както те го виждат Бога, и това е. Не се занимават с илюзии на съзнанието. И Аменхотеп III, велик, той е много велик, защото това е златния век на Египет през новото царство, през 18-та династия специално, строителя на Тива. На 30-та година от управлението, той празнува Хеп Сет - фестивалът Сет, който обикновено може да прочетете, че той трябва да, обновяват се силите на фараона, той трябва да покаже, че то може да управлява, има ритуално бягане, не е така, значи, Мао Дзъдун е преплувал реката и са го показвали по телевизията, за да покаже, че може на стари години да управлява. Първо Аменхотеп III, за него работи Аменхотеп синът на Хапо, най-големия египетски мъдрец, който открива древни книги, как се организира този празник, и същността на празника е следната. По време на този празник ти се сливаш с Твореца, и от тук нататък живееш и в двата свята едновременно, с човешко тяло тук на земята сред човеците, но вече си и в отвъдното. Да преживее и от тук нататък да е убеден, че се е слял с баща си, защото той винаги като напусне тялото си, той се слива с баща си и става баща на всички царе естествено. 
    
И когато той го направи, вече може да излъчва и импулс към народа си, за да го одухотворява..?
Той не само това, той друго прави, той до такава степен се е слял, че той е първия, който строи дворец на западния бряг. Западния бряг е света на мъртвите. И след като се слива със Слънцето, той вече живее в отвъдния свят, и си премества двореца оттатък. И този слънчев град, който твърдят, че са го намерили сега, той е от 30-те години известен, той пренася администрацията в отвъдния свят, в западната част. И Ехнатон израства в този дворец, и той продължава, той не случайно неговата столица е Ахет. Ахет на египетски е място, където живее Слънцето, и никой друг - Творецът живее в Ахета. А от времето на Хеопс, и царя може да живее в Ахета. И сега в Ахета няма други богове, да започнем от това, защото всеки казва, защо е монотеист. Всъщност при него преследването на Амун започва чак на деветата година на управление, той на петата-шестата се е пренесъл вече в новата столица. Да влезеш в новата столица, той как влиза в нея. Първо му се явява и на него Бог и му казва, къде е мястото за Ахета.
    
За Амарна ли говорим?
Да, за Амарна. И Той му казва: Има място за Ахет. Ахет на египетски е място, където живее твореца. И той го строи, по планът, който му е дал Бога. Това е единствения фараон, за който се говори, че има Учение и е Учител. Ние нямаме други фараони с титлата Учител в Египет. В цялата египетска история - само Ехнатон. И сега ние с Вас, също ще влезем в Ахет, като напуснем телата си и нашата Душа да я наречем, като мине там през всички тия превратности, демонични същества, които я плашат, тоест, всичките наши привързаности към земята, накрая се отваря Портала на Ахета, Дверите на Ахтеа, ние влизаме, и попадаме и заставаме пред едно Светлинно , Светло Същество, и попадайки в Неговата радиация ние ставаме Същество от Светлина. Всеки, това е съдбата на, ако сме египтяни, аз като ние, но аз така си мисля, че хората това става с тях. И Ехнатон като строи Ахета, на 5-6-та година с жена си и със своите последователи, влиза в Ахета, но той влиза не за.. Това не е като ние сега живеем в град София, и тук се чудим дали София с майка й. Майката на Надежда Вяра и Любов, всъщност това е Премъдрост Божия - София, другото Име на Исус. Но ако бяхме истински вярващи хора от Древността, ние щяхме този град да го пазим, като град на тази Божия Мъдрост, и живеейки тук, щяхме да я практикуваме тази Божия Мъдрост, и щяхме да живеем в този Духовен свят. Не просто като свърталище на богати и бедни на всякакви на таланти.. и той когато влиза в Ахета, той навлизайки в Ахета в неговото съзнанието и в неговата вяра за света се извършва този феномен, все едно той както е напуснал тялото си когато ще влезе в Ахета при баща си, той прави същото и сега, след като го построява по планът, който му е зададен. И за това, той променя името си, и всички с него променят имената си, в чест на Слънцето. Защото стават Същества от Светлина. Другото което е, в Ахета не може да има други Богове.

Боговете ги е страх да се срещнат с Твореца, очи в очи, защото ги е страх, че ще бъдат анихилирани, Той ще ги погълне и те няма да съществуват и те ходят около Ахета, те помагат в света в който ние живеем, а Озирис, като цар на отвъдния Египет, помага за цялата тази трансформация на Душата, но Озирис също не влиза в Ахета. И тука започва илюзията, че той понеже бил един, вярвал в Единобожието, е преследвал боговете... не ги преследва до деветата година, но на деветата година му кипнало, защото естествено, жречеството на Амон Тивански, където са отивали всички средства на държавата, започва да създава много големи неприятности, тъй като сега всичко е концентрирано в новата столица и в тази нова вяра да я наречем, новото  Учение на Ехнатон, то не е ново, той просто разкрива Съкровената Същност на Слънцепоклонничеството от Древността, която не е показвана до сега. Защото представи си да живееш и да нямаш страха, хората се страхуват не толкова от смъртта, колкото от старостта, когато знаят, че продължават да живеят вечно, неприятно, тялото ти, на някои става неподвижно - гадна работа. И той реализира мечтата на целия човешки род, този фараон, с тази възможност да се влезе в Ахета приживе. Обаче като започва войната със жреците, на деветата година на управление, той заповядва навсякъде в Египет да се изчегъртва името на Амун, изображения, но не само това, забраняват се йероглифи, които влизат в изписване в името на Амун, на името на Богинята -  неговата съпруга и т.н.. Забранени са в новата столица, Бог и Богини в множествено число, и преди, те не са забранени, а просто там не може да има много богове, това е място, където има само Един - това е Творецът. Обаче феноменът е на 12-та година на управлението. На 12-та година на управлението, се забранява думата Бог. И от тук нататък те са само царе. Бащата цар и този земния цар, единия небесен, другия земен, но тук те не са тази бинарност, всъщност в нашето съзнание съществува, в тяхното съзнание е едно и също същество.

Още от четвъртата година на на управление става чудо невиждано, Ехнатон обявява Слънцето за царуващ фараон, и му съставя царска титулатура, като две от основните Имена се пишат в Картуш. Картуш е тези Слънчевите символи, големи Картуши, а към тях се добавят в по-малък размер Картушите от Името на царя на Аменхотеп IV. И всъщност ние виждаме, че още от четвъртата година, той и Слънчевия Баща са една и съща личност. И той там започва нали, името на Слънчевото Име на Слънцето става : Да живее Ра Ха Рахет ликуващ в Ахета в Името си като Шу. Шу е нова египетска дума за Слънце, който е Фиот, значи това, което ние наричаме Ехнатон всъщност тук трябва да въведем една корекция, неправилно е прочетено, Името , то на е Атон а е Ит в условното четене - баща, Йот на коптски. И за това аз предпочитам коптското произношение, защото как се молим ние? Отче наш, на египетски, ние започваме. Пен Йот - Отче Наш, от тук името Панайот - Па Ен Йот. И той всъщност означава Баща, Небесния Баща, за разлика от  другия Йот, който е земния баща. Те пишат с различни, имена, има различни детерминативи на една и съща дума. И всъщност този монотеизъм е свързан с това, че той се премества в мястото, където живее само Творецът, но в египетската религия, тя не е политеистична в този смисъл както, първо нямаме Пантеон. Ние си имаме един Творец, Той отделя част от Себе си, това е царят, и го натоварва със задачата да прояви светът и да го управлява. Ражда, отделя други едни, които да му помагат, които ние ги наричаме Богове, и египтяните абсолютно целенасочено всички вървят към Твореца, защото царя като напусне човешкото си тяло, за известно време той се връща при баща си, слива се с Него и слива всички нас. След като отново се отделя част от Него и влиза в следващото човешко тяло, и за това Египет се управлява от един и същ, затова те не са писали история, защото историята наистина се управлява от характер и то описва... а тук Един и същ, който само сменя  дрехите - телата. 
Той е забравен, той е забранен. Значи, градът се унищожава и всичко свързано с него се унищожава и се чупи на малки части за да не може да се използва този каменен материал. 
    
Но това е пак доказателство, за тази Истинност, която не са понесли..?
Ами не са я понесли тази Истинност, освен това, тази затлъстяла стара наследствена аристокрация тя има 2000 годишни корени. Тук в България ние не можем да си представим. Представете си един областен управител, шеф на град в Египет, който в гробницата си изобразява 59 свои предци, които са управлявали този град - той е 60-ти. Това е затлъстяла наследствена аристокрация. И тази аристокрация, всъщност това е жречеството на Амун Тивански, 60 ако живеят по 30 години, всеки да управлява. 3 поколения по 100 години представете си отиваме към 2000 години. Ние тук в София не можахме да понесем Софиянски да има втори-трети мандат, видя ни се много нали, ако помните, а тук, или стоящи диктатори в 20-век , някой бил по 30 и няколко години , тук имаме царе около 100 години. 
    
Хубаво сравнение, да. 
Не защото ние сме много изнежени в нашата представа за света. Защото ние си мислим, че сме специални всичките, нали, смърт не съществува и за това като стане някъде война и чуем и се разтърсва целия свят и започват газови кризи и петролни кризи, и не знам какви кризи.. Обаче тук в Египет, така са натрошили каменните блокове, за да не възкръсне паметта никъде за този цар, то не са и Слънцепоклонник и Богоборец, забранява думата Бог, обаче другото, което е интересно Хален Хап , който идва след Ейе - става наследник направо на Аменхотеп III. Всички тези царувания, значи имаме Ехнатон, Тутанкамон... четирима са, забранени имената им. Самият Тутанкамон, макар, че има реставрационна стела, и възстановява старата религия и той възстановява правата на тези. Всъщност, в духовен план тази религия на Ехнатон и това знание е съществувало винаги. Всеки ето и "Книга на Мъртвите", тук се мотае един лист на масата даже, всеки влиза в Ахета и се съединява в края на "Книга на Мъртвите" текста на саркофазите, които са д/г едно и също с "Книга на Мъртвите" ние имаме тази среща с Творецът, съединяваме се с Него, и тогава ни пронизва като токов удар. Въпросът, защо ни е било страх, примерно от полицая от някой там, който събира данъци, а ние сме сътворили света. 
    
Вие по-рано казахте, че Бог не ни вижда, но ни усеща..?
Той чува и усеща миризми, да. 
    
Това означава, че тази видимост, която ние наричаме реалност, тя просто е видимост, но до голяма степен е илюзия..?
Тя е илюзия на нашите сетива, и Той за да влезе примерно душата на някой починал в нашия свят, той се нуждае от сетивност и влиза в мумията си, ако мумията я няма, влиза в статуята, като там има ритуал, статуята като се направи, има ритуал по отваряне на устата, на очите на носът на всичко, те са вярвали, че така ще вижда като дойде тук. 
    
И той ето заради това всъщност, ни никога не трябва да търсим Бога навън а Богът навътре..?
Богът в нас. А Вие само си представете ако те ни виждаха и ние ги виждахме, или тук на някое кръстовище софийско, седиш си ти и всички бибиткат и изведнъж се оказва, че е кръстовище и в отвъдния свят и ония бибиткат там на техните коли. 
    
Добре, но аз все пак има ли някаква форма на милост, защото в Древен Египет, е имало наука за числата, аз Ви споменах в предварителния разговор за бинарните числа, ние може да не се виждаме сега, както казвате на кръстовището, но можем ли поне като отправни знаци да имаме определени символи, числа, и други..?
Ние се виждаме по друг начин. Жреците като влязат в някоя гробница знаят собственика на гробницата, където е погребан там ли е, или го няма. И ако ние ще ходим дори на наш роднина да поднасяме дарове, ако него го няма - ние нищо не поднасяме. Има специални жреци, които се занимават да го доведат, защото те влизат и разбират, че него го няма в момента. 
  
 Някъде описано ли е, кой е маркера за това?
Маркера, има много писания, малко по-късен текст, отиват да се молят на Озирис, жреците, обаче Него го няма. И те.. няма го.. И изведнъж един го вижда и казва, ето го, Той лети като птица, и описва как тайнствено се съединява със своя образ, тоест със статуята. И те тогава отправят молитва, но това е много интересно, защото молитва не се отправя към Бога, ако Бог го няма в храма. И не се поднасят дарове на починалия, ако той не е влязъл в гробницата в момента.
  
Между другото, аз ви казах за науката на числата, но всъщност сега се сещам, че в Древен Египет е имало и наука за Тайната на Птиците. Тоест, ние знаем, че много птици са вътре в самите йероглифи. Какво например са предавали те през птиците. 
Е, не. Птиците - тайната на птиците, първо самият Сокол - Хор. Изобразява идеята за Върховния Бог, и Той няма да бъде отречен като идва Слънчевата религия - те се съединяват двете. Душата се изобразява като птица, само че има глава на собственика на Душата. Ибиса е един от начините да изобразим Бога Тот. Но аз си мисля, че тези странни изображения на божества особено, нали антропоморфни, с глава на някакво животно или на птица или на бръмбар, просто то е част от този ребус, по който се пише йероглифното писмо, за да му изпишат Името. Обаче египтяните са имали това, което ние сега го нямаме - интуицията. При нас тя намалява, и намалява особено последните 30 години, откакто се появиха тези, когато цялата информационна наша мощ влезе в джобът ни в този телефон, докато е Египет не е точно така. И те не са имали нужда от тези неща, аз мисля, че там тази телепатична връзка съществува и аз си мисля, че дори и появата на йероглифната писменост е свързана с това, че Водачите на Египетския народ там в дълбоката Древност, 6-то, 5-то хилядолетие, те действали, горе-долу по този принцип, примерно ако ние нещо сънуваме, ние нямаме вербална комуникация с думи, имаме образи, цветове и усещания и всъщност те на тях Бог им е говорил по този начин, и те са го материализирали това усещане чрез създавайки йероглифната писменост. В Йероглификата ние имаме 24 знака, които биха могли да предадат всички звуци на египетски език и да се направи една азбука, и стига толкова мъки. Обаче никога не са го правили това. И след това вече, когато се започват успехите на религията на Писанието, Християнската проповед, няма как с йероглифи да бъде записан превода на Библията, тъй като Йероглифите са живи! Представи си отваряш Библията, ако ти си истински египтянин и си посветен и всички тези живи същества, изобразени, те са живи, те се движат те не са просто така завинаги замрели на стената на която са написани. 
    
В едно интервю преди няколко години Елеазар Хараш каза: Йероглифа сам преценява на кого да се разкрие. 
Има, това е... има такова нещо. 
    
А, когато споменахте, сега за Библията, коя е била причината въпреки, че Христос е над Библията нали. Коя е била причината Христос да трябва да отиде за няколко години в Египет?
Ами, причината тя е казана в Евангелие от Матея. За да се сбъдне реченото от Господ, чрез пророка, повиках синът си от Египет. тъй като до този момент Синът на Твореца винаги е бил в Египет - Той е там. Сега, ако вземем коментаторите а Библията, те ще кажат, че това нещо, те цитирали Псалмите, където Синът, който трябва да е повикан от Египет, е родът Израилев, но това е така, има го в текста, но тук има и по-скрит контекст, че Синът на Твореца просто трябва да дойде от Египет. 
    
Аз сега се сещам, че и някои от Учениците на Христос, също е трябвало да бъдат в Египет, например Марко. 
Той е там, но той вече изпълнява поверията нали, трябва да се разпространява Евангелието. Интересното е, че Египетските Отци казват, че там в пустинята на ден са се извършвали по над 500 чудеса, които не са били по-малки от чудесата, които Исус е извършил и пред Апостолите и пред 70-те, и пред това великото множество, когато ги е хранел. Те са носили в себе си тази сила, ние имаме един св. Сисой велики, който плаче над гроба на ковчега на Александър пише, между другото, нали ние знаем тази история, къде е вашата слава и т.н. на царете, но тук има една игра на думи, която с риск да ме нападнат ще я кажа. Войската как се обръща към Рамзес, Сиси или Сесесу, ние не знаем точно как е произношението, защото ни няма. Само войниците са имали право да го наричат така, това е умалителното, Ра Мес Су в условното четене, нали, имено Ра е този, който го е родил и войската както тук, някой Александър му викат Саша, и така, съкратили са го. Той е израснал в лагера военния, баща му е... ония деца не са нашите деца сега. От малки от 3 годишни те са на поход със баща си. Естествено че се грижат за тях, и те са го наричали така от малък, Сеси Сиси Сесесу. След което идва Александър Македонски, когато Александър влиза в Египет, те го посрещат като освободител - той прогонва Персите. И му съставят царска титулатура египетска - името на неговото тяло е Александрус нали, така си е. Защото първия Картуш назовава светлинната природа - това, което ние не виждаме, да го наречем Душата, вечната природа на царя, а втория е името на тялото - Александрос. Защото тялото е слуга на този невидимия, то трябва да върши някакви неща, а трябва да му направят първо Слънчевото Име, Божественото, и те виждат в него Рамзес II и са го кръстили Сетепере Мери Амун, това са двата любими епитета на Рамзес II, избрания от Ре - любимецът на Амун. И това им е иконата на св. Сисой велики, който плаче над ковчега на Александър, когото пък в египтяните са видели... една такава много интересна... и тази игра на думи в името, между другото сегашния президент на Египет се казва Сиси. Той не знае вероятно, но без  да иска майка му и баща му са вложили във звученето това умалително име на Рамзес Велики. 
  
 Няма никакви случайни съвпадения. Аз толкова много нишки хващам от това, което споделяте, и това са едни цели светове, пасажи, картинки, които се разкриват, дори и някои скрити неща в това, което уж обяснявате се усещат някои скрити неща, но сега ще направя един малко по-външен въпрос, понеже има много хора, които ги интересува тази тема и има много спекулации. Има ли наистина връзка на Египет и пирамидите със Сириус?
А, не зная. Но ние имаме другата връзка, че египетската нова година започва с изгрева на Сириус. Не зная, защото вплитането на Сириус в египетската да я наречем митологична картина е много късно, не е от Древността, а сега естествено имаме и книга там , Сириус и Орион присъстват в различни книги на хора, които са в тази наука, египтолозите я наричаме пирамидология. Тъй като ние египтолозите вярваме само на това, което не написано в нашите текстове, и мога да кажа, че това не е консерватизъм, защото аз тези текстове, скоро ще станат 40 години се занимавам с тях, ако не са и станали и те не са четат, от типа - дойдох, видях, победих. Тези текстове в тях има много пластове, и ние потъваме в тези пластове и това са отделни светове. Това са светове наистина. Значи, за Сириус не зная, не виждам смисъл в това огромно разстояние да се изхабят средства и научно напрежение да се сътвори някакъв космически кораб, който да прелети светлинни години да кацне тук и да построи пирамидите. 
    
Не говорим изобщо за такива материални неща.
Това, което може да стане, то е описано, дори тези, които се занимават с Йога знаят, ние имаме такива Учители в Йога, които знаят живота на слънчевата система, на всяка планета и могат да го опишат - не е необходимо да летят и да ходят там. Тоест, при едно Духовно развитие, и целенасочено и при добро обучение, и добри Учители, възможно е да има връзка и със Сириус и със всякакви други системи, където да има някакви по-развити същества да речем, но аз мисля, че по-добре е да имаш пряка връзка с Твореца, отколкото със сътворените от Него. Не, хубаво е да се познаваме един друг, но... 
  
Прекрасно го казахте, и може би тази връзка е била на база тази Жива Интуиция за която..
Ами то е живо Знание. Той примерно Рамзес като попада в обкръжение, тук не зная, имаше даже, ето е битката при... това е реката където е обкръжението в Кадеш, и там се описва цялата драма в текста, но това е литературно съчинение все пак. И той казва: Гем ни - узнах аз , по-полезен ми е Аму от еди-какво си. За Бог се говори, че Бога ние го знаем, ние сме тук в един свят, особено нашата Източна Европа, покрай атеизма се внушаваше, че християнството изисква, въобще религията - сляпа вяра, с цел да се омаловажи тази религия и да покаже, че вярващите хора не са в ред нали, да вярваш сляпо без логика. И тук трябва да кажем нещо да се.. първо няма сляпа вяра. Вярата е Око, което съобщава знание и увереност. Това, що се не вижда, това в Псалмите го има, след това, в 4-то огласително поучение, от времето на отците на църквата, тоест думата за вяра в нашия език, когато става дума за религиозна вяра означава - знание и увереност, съчетани в Едно. Проблемът е, че с развитието на езикът, ние се отделяме от първоизвора, и се появяват едни такива философстващи елементи, които се опитват да объркат съзнанието на хората. 
    
Да, то има и доста автори на Запад, които съвсем пък....
На Запад, е същата история...
    
Но аз искам да ви попитам на финалът на нашето интервю следното... Тогава в Древен Египет е имало един много мощен Слънчев Духовен импулс. Много мощен, той сякаш е дал енергия, като гориво за няколко хилядолетия напред. Сега в момента цивилизацията изглежда прекалено втвърдена във всичко, което се случва, мислите ли, че ще има нов подобен импулс, и изобщо някъде загатнато ли е за това, и ако мога да направя някакво перифразиране, някога Сфинкса ще разкрие ли някаква тайна?
Ами, защо Сфинкса трябва, дори и в нашата християнска вярва, ние се молим, всеки ден: Да дойде Твоето Царство. Това, за този импулс, още когато е дадена молитвата се е знаело, че в един момент вярата охладнява и се налага да се намеси Твореца и да изпрати своя Пратеник Синът си или някой друг. Сфинкса какво ще разкрие.. Сфинкса, аз мисля, че в Египет предстоят открития и нали Исус казва: Вие изучавате Писанията , защото смятате чрез тях да имате Живот Вечен. Аз си мисля, че в Египет предстоят открития, които ще дадат отговори на много въпроси. Без да омаловажавам тези, които практикуват Будизъм, вярват там в Тибетски текстове и т.н. но, корените дори на днешното християнско Учение са в Египет, то възниква в Юдейска среда, обаче в  своето развитие. В своето развитие то приема в себе си по един невидим начин в него се вплита основата всъщност на Древноегипетската Духовност и много хора ще отрекат това, защото Египет знаете, особено Вехтия Завет е символ на злото едва ли не, Златния Телец и т.н., това е от завистта. Както сега много хора от нас мразят по-развитите страни, примерно на запад, които са...
    
В крайна сметка Сфинкса до момента е успял да съхрани онова, което трябва да се съхрани. 
Ние за Сфинкса даже спорим кой е изобразен, дали това е Хефрен или Хуф, но аз вярвам на това, което е казано, че той е образа на Ра Хор Рахти върху земята, но какво точно изобразява този образ, лесно е да кажем тяло на лъв, глава на човек, властта на фараона не, нещо друго. 
    
Навярно трябва много още да узреем за да заслужим поне нещо още да се разкрие. 
Ами аз ще ви кажа, ще ги отговоря по друг начин, средното царство започва от средно от 20 век преди Рождество Христово от началото на Второ Хилядолетие и Ра там в едни текстове ни казва следното: Аз създадох, сътворих света, тоест, сътворил е света, заради Любовта си към хората. Злото не го е сътворил, злото казва, го пораждат техните сърца и за това е поставил царя на земята, и Озирис като цар на отвъдния Египет, за да ги съди Ра. Слънцето до такава степен обича хората, че дори не ги съди. Целия свят е създаден от Любовта към хората, твореца го е създал, от Любовта към нас, към човеците и ние трябва да си направим сметка за нашите дела, защото тази Любов е такава, че дори не осъжда, и това е много интересно, защото в другото по-късно, тук ще има съд нали, така е казано, в края на времената, а Той дори не ги осъжда. 
    
Не осъжда дори погрешките…..
Да, това земния цар го прави, или Озирис още там... там е гара разпределителна, като отиваш в отвъдното и като минаваш през съда на Озирис се разпределя. Разпределя се така, малцина биват... египтяните ги е страх от втората смърт, от възможността, личността им да не бъде унищожена. 
    
Аз ще си позволя да поискам това да не бъде единственото интервю с вас, защото толкова много неща сега ще останат неизказани и но понеже е първо, какво искате да излъчите в едно изречение като послание към всички, които носят в Сърцето си Любов към Египет?
Аз мисля, че за да носим Любов към Египет - Египет също ни обича, тъй като Египетската цивилизация не е изчезнала, тя е на някакво друго ниво, което ние външно не го виждаме, но го усещаме и тя продължава да съществува и да работи. Не бихме говорили дори сега в това интервю за Египет, ако нямаше отворени канали. 
    
... Ако не е Жива Реалност...
Ако не е Жива Реалност... Да.
    
Много Ви Благодаря.


 
Коментари 0

За да коментирате, е нужно да влезете

Спонсори на Портал 12