Доставка

ВАЖНО!!! Доставките се извършват в рамките на от 1 до 5 дни. Поръчките направени в петък се изпращат обикновено в понеделник.

Всички продукти в онлайн книжарницата (магазин) - portal12.bg/shop , се изпращат по курерска фирма ЕКОНТ или SPEEDY, съобразно избраният от потребителя куриер и съгласно тарифите за съответните услуги.

Онлайн книжарницата ползва отстъпка в куриерските услуги, предоставяни от ЕКОНТ, което прави доставките по-изгодни за клиентите.

ВСИЧКИ КУРЕИЕРСКИ ДОСТАВКИ НАД 100 ЛВ. СА БЕЗПЛАТНИ ЗА КЛИЕНТА.

За повече информация : 0877 12 77 12  ; 0877 07 00 07 (разговорите се записват) ; info@portal12.bg 

 

РЕКЛАМАЦИИ
Условия за връщане на закупена стока

В случай, че клиент е сбъркал и е поръчал друг продукт от това, което е искал и до изпращане на доставката не е установил грешката си, може да се свърже с Портал12 на : info@portal12.bg ; 0877 12 77 12 (разговорите се записват), за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се разглежда индивидуално. Куриерските разходи за връщане на продукт и изпращане на ново-заявен са за сметка на клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа се доплаща разликата. Онлайн магазинът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение, ако обстоятелствата го налагат.

Всеки клиент може да се възползва от правото си стоката да му бъде заменена с друг продукт по избор, с изключение на изделията по поръчка или тези, които междувременно са запазени.

 
Отказ от поръчка
Клиентът има право да откаже получаването на заявената от него стока при едно от следните условия: 
- доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед. 
- цената, която клиентът следва да заплати не съответства на дължимата цена. 
- при несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката, клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването й. 

Клиентът има право, без да дължи обезщетение и без да посочва причина, да се откаже от получената стока в срок до 7 работни дни, считано от деня на получаването й. В този случай, Клиентът трябва да върне стоката в запазена оригинална опаковка, с ненарушена цялост и неизползвана. При неизпълнение на тези условия онлайн магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването й от Клиента.

В случай на отказ на закупен вече продукт и спазване на условията за цялостност на опаковката  онлайн магазинът в portal12.bg/shop възстановява сумата по стойността на продукта в 30-дневния законово установен срок. Всички разходи, които клиентът е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за сметка на клиента.

НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА изделия по поръчка, които се произвеждат съгласно  индивидуалните изисквания на клиента, а именно : картини, картини с рамки, ръчно изработени арт-изделия.

 
Рекламация
На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента. Клиентът може да я откаже още с получаването й. При явно несъотвествие на получената стока със заявената незабавно се свържете с Portal12.bg/shop на телефон: +359 877 12 77 12 (разговорите се записват)
 
Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил клиента. При установяване на такава грешка, клиентът връща продукта за сметка на portal12.bg/shop и му се изпраща верния за сметка на онлайн магазина.
 
Ако трето лице се ангажира с приемането и потвърждаването на поръчани продукти от името на първоначалния клиент, направил и платил поръчката, същото няма право да върне стоката или да прави възражения по доставката. В случай на видима повреда на стоката в момента на нейното предаване третата страна може да откаже получаването на стоката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че приеме такава стока и не предяви своите претенции пред доставчика, клиента губи правото си на рекламация.