Революционно откритие за алхимическа трансмутация на материята направиха руски учени (ВИДЕО)

06.07.2016 г.
Добавена от: Портал12
Революционно откритие за алхимическа трансмутация на материята направиха руски учени. Новината бе съобщена официално на пресконференция в Женева, Швейцария. Странно защо, конвенционалните медии премълчават новината, а според някои анализатори, даже я прикриват. По своето същество важността на откритието е революционно!

Открит е начин за трансмутация на химическите елементи с помощта на биохимически методи ( Досега изтопи са получавани само чрез ядрени реакции. Те са необходими за двигателите на космическите кораби, спътниците и луноходите, а в медицината за изследвания с лазер)

Двамата гениални руски учени - Тамара Сахно и Виктор Курашов представиха своето откритие пред Света. Те са учени теоретици, но прилагащи и на практика своите открития. Те извършват метода на трансмутацията без ядрени реактори, без тежка вода. Получават голяма част от ценни изотопи от природен уран 238 и торий 232, които се съдържат в рудите.

Тепърва предстои да бъде оценено икономическото и циливизационно значение на тази технология. По своята същност това е революционно откритие и с него започва началото на нова ера в науката и технологическия прогрес. Независимо, че звучи невероятно, това е факт.

Човечеството, в лицето на двамата откриватели, открива трансмутацията на материята, която ще измени облика на съвременния живот, вероятно така,както го е изменило откриването на електричеството, а може би и повече!

Резултатите от тази революция ще повлияят на енергетиката, медицината и вероятно ще послужат за създаване на нови отрасли в промишлеността. Това ще има огромен ефект върху човечеството. Най-важното е, че това е готов промишлен метод, който може да даде своите резултати само след няколко месеца.

ВИЖТЕ ПЪЛНОТО ВИДЕО ПО ТЕМАТА:

16.05.2016 г.

Изгубената алхимическа рецепта на Нютон е разкрита!

По наблюденията на един от най-големите алхимици, в търсенето на злато човекът често е намирал своята гибел. Това се случва, защото той греши за алхимичните процеси, вярвайки, че те са абсолютно материални.
18.12.2015 г.
19347

Учени обявиха първи доказателства за изкривяване на време-пространството

Изследователите са регистрирали усукване на тъкънта на пространството и времето, чрез данни анализирани на база рентгенови лъчи идващи от диск с отломки на звезда, завихрена около черната дупка H1743-322
26.05.2016 г.
20021

Българският учен д-р Тимен Тимев представи нова теория за времето (ВИДЕО)

Времето е този общ темпорален облак, в който плува енергетично-геометричната топка на вселената. Не трябва да разчитаме на нашата енергетична душа, защото енергията е низшият статус на времето.
12.02.2016 г.

Потвърдиха съществуването на гравитационни вълни, което е доказателство за изкривяване на времето (ВИДЕО)

Съществуването на гравитационни вълни е предсказано от Айнщайн още преди близо 100 години, но досега конвенционалната наука нямаше нужната апаратура, за да докаже описаното в рамките на Общата теория на относителността
20.06.2016 г.

Учени: Млечният път може да се окаже 'галактическа транспортна система' (ВИДЕО)

Въпреки, че пространство-времевите тунели (или червееви дупки или Айнщайн-Пенроуз мостове) едва наскоро придобиха голяма популярност сред обществеността, то тази теория е изучавана от астрофизиците дълги години и е твърде допустима.
02.03.2016 г.

Изследователи достигнаха ново ниво в квантовата физика. Предричат квантов интернет

Според изследователите това е първата стъпка към създаването на квантово-фотонен интернет, който да работи с несравнимо количество огромни информационни обеми, в сравнение спознатите в днешно време.
  • Варадим