Астрофизиците продължават да се държат като слепци пред Космическия спектакъл на Вселената

23.07.2016 г.
Добавена от: Портал12
По лъжичка на час. Така можем да определим поредната публикация на НАСА, които в контекста на вече провъзгласените официално гравитационни вълни, пускат по малко информация за захранване на обществените жажди за нови научни открития.

Вече се отказваме да очакваме революционни или важни новини, както от американската, така и от Европейската космическа агенция. Новините всъщност не са за широката публика, която е заета с новите си страсти покрай виртуалната реалност - Покемон Go. Затова - лъжичка на час, е съвсем достатъчно за да задоволи най-примитивните нужди.

Астрофизиците и учените се движат прекалено мудно и макар застинали зад космически телескопи за милиарди долари, всъщност се оказват като слепци пред големия спектакъл на Вселената. Нима е откритие да обявиш гравитационните вълни, след като Айнщайн по вътрешно интуитивно-съзнателен път го е направил още преди 100 години? Нима изкривяването на време-пространството е голяма загадка за съвременната "напреднала" наука, при все че това е съвсем ясна и разбираема фактическа действителност дори за изследователите от преди няколко века?

Новата лъжичка, която се подава в контекста на 50-тата годишнина от филма "Стар Трек" е снимка, на която телескопът Хъбъл е уловил изкривяването на обектите в пространството на дълбокия космос. Според учените, снимката показва състоянието на галактиките, когато са били като "бебета" след Големия взрив - на възраст около 1 млрд. години.

08.06.2016 г.

Европа инвестира в собствена космическа обсерватория за да търси изкривяване на времето

Новата европейска обсерватория в Космоса ще позволи да се извършват изследвания в областта на гравитационно-вълновата астрономия и сливането на свръхмасивни черни дупки, както и други близки до Големия взрив феномени.
12.02.2016 г.