Революционно откритие за алхимическа трансмутация на материята направиха руски учени (ВИДЕО)

06.07.2016 г.
Революционно откритие за алхимическа трансмутация на материята направиха руски учени. Новината бе съобщена официално на пресконференция в Женева, Швейцария. Странно защо, конвенционалните медии премълчават новината, а според някои анализатори, даже я прикриват. По своето същество важността на откритието е революционно!

Открит е начин за трансмутация на химическите елементи с помощта на биохимически методи ( Досега изтопи са получавани само чрез ядрени реакции. Те са необходими за двигателите на космическите кораби, спътниците и луноходите, а в медицината за изследвания с лазер)

Двамата гениални руски учени - Тамара Сахно и Виктор Курашов представиха своето откритие пред Света. Те са учени теоретици, но прилагащи и на практика своите открития. Те извършват метода на трансмутацията без ядрени реактори, без тежка вода. Получават голяма част от ценни изотопи от природен уран 238 и торий 232, които се съдържат в рудите.

Тепърва предстои да бъде оценено икономическото и циливизационно значение на тази технология. По своята същност това е революционно откритие и с него започва началото на нова ера в науката и технологическия прогрес. Независимо, че звучи невероятно, това е факт.

Човечеството, в лицето на двамата откриватели, открива трансмутацията на материята, която ще измени облика на съвременния живот, вероятно така,както го е изменило откриването на електричеството, а може би и повече!

Резултатите от тази революция ще повлияят на енергетиката, медицината и вероятно ще послужат за създаване на нови отрасли в промишлеността. Това ще има огромен ефект върху човечеството. Най-важното е, че това е готов промишлен метод, който може да даде своите резултати само след няколко месеца.

ВИЖТЕ ПЪЛНОТО ВИДЕО ПО ТЕМАТА:

• Варадим
    16.09.2016 г., 10:10 ч.

Учителя Беинса Дуно казва, че елементите са около 11 милиона... учените няма да останат без работа