Присъствие на интимността в духовно-градивните партньорски връзки

Коментари: 19 Прочитания: 12316
  • Радостната Радост
    22.02.2016 г., 21:58 ч.
    8     0

    Както се казва в заглавието. Размишлявам над концепцията щастлив, градивен, духовен, семеен живот, без физическа интимност между двойката? Възможно ли е да се постигнат взаимоотношения на такова високо вибрационно, духовно ниво, че първичният животински инстинкт да изчезне или паралелно с извисяването се надгражда и интимността в нейната същност и предназначение?...

  • Bilko Begins
    23.02.2016 г., 13:29 ч.
    4     0

    От биологична и емоционална гледна точка, човешкото докосване е едновременно мощен и важен елемент в живота на всеки от нас от раждането до смъртта. Аз не мога да си представя човек да бъде щастлив, без някакво ниво на интимност.

  • Максим Янчев
    24.02.2016 г., 12:07 ч.
    6     0

    Познавам двойка, която две години бяха гаджета преди да се оженят. През тези две години едва се докосваха, защото ако се прегърнат - ще искат да се целунат. Ако се целунат - ще искат нещо още по-задълбочено. А тяхната идеология беше, че връзката се гради духовно, а не физически и след като се вземат пред Бог, тогава може вече да си направят деца. Аз това не бих могъл да го направя, но го разбирам и го приемам и затова шапка им свалям на такива хора.  

    Защото ако не знаеш как да си канализираш сексуалната енергия, тя се губи и двамата страдате рано или късно, по един или друг начин. А в днешния свят кой знае как става това? Много малко хора. Попадал съм на книги по въпроса, но все още нищо не съм прочел.

  • Краси Мирчев
    25.02.2016 г., 15:54 ч.
    7     0

    "А тяхната идеология беше, че връзката се гради духовно, а не физически и след като се вземат пред Бог, тогава може вече да си направят деца."  

     

    И аз го разбирам това, но с времето също така осъзнавах, че хората сме големи егоисти. Не обичаме някой да ни излиза от стереотипа. Егоизмът не позволява на човек да се опознае, да работи върху себе си, да си издяла треските. Човек всъщност първо трябва да познае себе си, и после другия. Та ако се срещнат две души, мъж и жена, които са минали през тези етапи на развитие и са се хармонизирали като цяло, те ще се познаят веднага един другиго, ще общуват с лекота, ще се докосват с лекота, ще са интимни много фино и изкусно, без да си разпиляват енергията...

  • Георги Георгиев
    11.03.2016 г., 22:51 ч.
    5     0

    "паралелно с извисяването се надгражда и интимността в нейната същност и предназначение... би трябвало да е висша ангажираност на съзнанието в ежедневния живот. Въпреки готовността ни на теория, практиката показва, че енергийните дефицити, които си създаваме на ниво ежедневие, биват преодолявани единствено с ударни дози на допамини и ендорфини... именно от начина, чрез който ще си ги набавим, зависи градивния или деструктивния заряд в процеса на интимност и взаимно зависим живот на социум.

  • Ваня Благоева
    14.03.2016 г., 23:51 ч.
    6     0

    Радост мила, може и духовно да я караме ако сме с един човек с години заедно, то рано или късно се получава, но ако говориш в концепцията за съобразяване с енергийните и природни цикли на жената, ако говорим за правене на любов - ти говориш за онова изкушение, за плътските трепети, фантазии и удоволствия, които безспорно привличат жени и мъже. Ще го кажа според моите виждания за това как най-щадящо енергийно да се отдаваме на удоволствия, без значение дали имаме постоянен партньор или не - ти имаш всеки месец по един цикъл и една овулация... това е природен закон, както е по природен закон, така да ти е на дневен ред... Веднъж в месеца любов да правиш е природна нужда, но всеки ден разврат, е деградация на духа. И все пак, това не е закон, може с месеци да няма ласки но нека да са истински, нека да са духовни!

  • Валерия Кънчева
    16.03.2016 г., 12:34 ч.
    3     0

    Мили хора, съгласна съм с горните мнения, но мисля, че нещо съществено се пропуска да се спомене. Как едно прекрасно и щастливо семейство ще даде живот на новите душици – техните деца, без интимност?!? (освен ако са решили да нямат разбира се)

  • Богдан Маринов
    17.03.2016 г., 16:03 ч.
    5     0

    Кънчева, права сте за децата и интимността... Но да не пропускаме много важен момент, с който повечето хора не са започнати какво се случва. Масово младите семейства, които бързат да имат деца (щото такъв е масовия модел), търкат ръце лакомно, в очакване на периода да зачеване. Дори и от по-възрастни хора съм чувал коментари от жени - "ооо, то най-големия кеф е като правите деца". Аз го разбирам така - масово хората се отдават на екстаз, чрезмерни удоволствия, див разюзден секс, т.е. човек се поддава на нисшите страсти - особено при младите двойки, които нямат още наситеността от дългогодишния пълноценен любовен акт с любимия човек, на по-високо ниво. Нали се сещате, че слизан едни нисши духове в такива моменти?!? Получават се астрални пукнатини в акта на Сътворението и може да увредите чувствения и морален свят на бъдещата душа, която слиза, още от самото начало. Затова се изискват определени практики мнооогооо преди акта на зачеване, а самият акт се прави без оргазъм... с предварителна и текуща активна медитация, формули, молитви... това малко хора го правят в България, но познавам и такива. Дай Боже и на мен да ми се даде човек, с който да вървим към съвършенството!!!

  • Светлана Величкова
    25.04.2016 г., 12:58 ч.
    3     0

    "Половата енергия – това са динамически творчески енергии в човека. Това е място на добро и зло, на разрушенията. През това място всичко минава и се разтопява. Трябва най-напред да настане едно пречистване в мислите. Силите, които са по-нагоре, вършат само добро"

  • Георги Георгиев
    12.05.2016 г., 11:26 ч.
    3     0

    За съжаление, мъжете и жените са се спрели на първото стъпало от стълбата и извършват взаимообмени само на физическия план. На това ниво обмените не са Божествени, по Природа те са най-грубите от всички възможни. Науката за всички тези взаимообмени се съдържа в символа на Еоловата арфа, чиито седем струни вибрират с вятъра. Тази седемструнна арфа представя човешкото същество, мъж или жена и те трябва да знаят как да я накарат да вибрира. Ако човек свири само на едната струна, не е възможно да се научи как да бъде щастлив, силен и сияен. Мъжете и жените не са предвидени да бъдат монотонни инструменти със една единствена струна. Те трябва да се научат да вибрират с другите шест струни, които притежават и които ще им дадат други усещания, други радости, изобилна висота на чувствата, безкрайно по-силна от чисто физическия контакт. Но това е наистина необяснимо. Не можете да обясните Слънцето, светлината или цветовете на слепите. Ако те самит не са видели или почувствали тези неща, няма полза да им се обяснява.

  • Ангелина Златева
    19.05.2016 г., 14:16 ч.
    2     0

    А дали Тантра има отношение по въпроса? Помага ли в изграждането на по-дълбоки енергийни връзки по време на интимност?

  • Пламен Петков
    25.05.2016 г., 14:15 ч.
    6     0

    Тантра като цяло може да доведе до изграждане на дълбоки духовно-енергийни връзки между партньорите не само по време на физическа интимност, но и след това - всеки поглед, всяка усмивка може да бъде тази ваша тантра-връзка. Но това става само ако имате правилния партньор, правилния учител/и, и една голяма доза търпение, постоянство... А и все пак това е инволюционно учение, и мисля, че може да отключи доста нисши страсти у човека, и такива с които се хранят нисши духове и същества...



Напиши коментар

Кирилизатор:

Снимки:
Максимален брой на снимки в един албум : 12
Ако качвате твърде големи снимки, изчакайте сървъра да ги обработи.
Потвърждавам, че съм човек
Публикувай