Кампания рЕмисия Новини отправя предизвикателство към конвенционалните медии

10.08.2016 г.
2436 прочитания
3 коментара
Добавена от:
Портал12

Ти си човек, като мен, като него, като всички останали 7 милиарда души на тази планета. Ставаш сутрин за работа, стоиш цял ден в потъналия в сиво офис и чакаш деня да приключи. Прибираш се вкъщи, вечеряш, пускаш новините и след това лягаш обратно в леглото, за да повториш всичко това на следващия ден. И така ден, след ден, седмица след седмица, месец след месец.

Докато една прекрасна сутрин се събуждаш, включваш телевизора, за да изгледаш дневната доза новини и осъзнаваш, че всичко, което минава пред очите ти е катастрофално. Питаш се какво ли щеше да бъде, ако целият информационен поток от новини бе изпълнен с обективно и балансирано съдържание. Факт е, че има негативни събития, които няма как да бъдат подминавани, но това не бива да е причина да забравяме стойностните и градивни новини. Тези, които ни вдъхновяват.





Така започват своето обръщение към обществото, младият екип на uspelite.bg, които развиват нов тип информационна медия, отразяваща положителното и вдъхновяващото, случващо се в нашето ежедневие. Те поемат кампания “рЕмисия Новини” и предизвикват трите най-големи телевизии в страната БНТ, bTV и Нова  - да покажат една централна емисия само с положителни новини!
Александър Хинков, главен редактор на Успелите заяви за Портал12:

Името на кампанията е рЕмисия, защото забелязваме един проблем, така наречена болест с приоритетните негативни новини по телевизиите, която болест има нужда да влезе в ремисия, за да не се развива повече. Кампанията цели да даде възможност на обществото да проведе дебат дали е готово да изиска това. Нашето мнение е, че хората са изморени от това болестно състояние на новините и отдавна има нужда от такова освежаване.  Това е и проблемът  - нещата, които се излъчват са представени достатъчно атрактивни,за да привлекат вниманието и да бъдат изслушани, но ефектът, който постигат върху развитието на личността и обществото като цяло е негативен.

Тази кампания е еднозначен апел, стремящ се да превърне един наболял проблем в обществен дебат, категорични са инициаторите. Те не очакват медиите да погледнат светът с розови очила, но вярват, че с показването на добрия пример и положителни обществени събития би се дал импулсът на доброто, вместо този на негативизмът.

Много хора, вече подкрепят идеята и изпращат своите снимки, идеи и послания. Вие също може да изразите подкрепа с #рЕмисия, както и да споделите своето мнение по въпроса на фейсбук страницата на събитието.
 
Източник: Портал12

Коментари: 3
  • Деница Георгиева
    12.08.2016 г., 16:22 ч.
    0     0

    Колко интересна кампания Новините само всяват страх и напрежение, почти не показват нормалните добри хора - хайде това да се промени! Успех на ремисията

  • Мими
    12.08.2016 г., 12:35 ч.
    2     0

    Begins, и аз така преди 3 години - подарих телевизора на баба и дядо. Още същата седмица усетих рязката промяна, тишината, в която оставам насаме в себе си. Започнах да излизам и да бягам в парка... въобще, без телевизия най-добре

  • Bilko Begins
    11.08.2016 г., 12:01 ч.
    3     0

    Успех на кампанията. Моят личен бунт беше преди 7-8 години, когато прибрах телевизора в гардероба в една от квартирите в София и до там беше с негативните новини. Изхвърлете телевизорите. Има си интернет за всичко - при това ти избираш какво ще гледаш- дали е положително или отрицателно, като по този начин принципът на свободната воля е спазен!

Напиши коментар

Кирилизатор:

Снимки:
Максимален брой на снимки в един албум : 12
Ако качвате твърде големи снимки, изчакайте сървъра да ги обработи.
Потвърждавам, че съм човек
Публикувай