Човешките ДНК са с извънземен произход, според Нобеловия лауреат Франсис Крик

29.12.2016 г.
1 коментар
Човешките гени са с извънземен произход, според Нобеловия лауреат Франсис Крик. Франсис Крик и Морис Уилкинс получават през 1962-а година Нобелова награда за физиология в медицината за техните открития, отнасящи се до молекулярната структура на нуклеиновите киселини и тяхното значение за обмен на информация в рамките на живите организми.

В своята книга, публикувана през 1982 г., ученият твърди, че не е възможно молекулата на ДНК да е придобила своя старт тук на Земята, и че е трябвало тези ДНК структури да са дошли тук от някъде другаде. В рамките на основната научна общност, общоприетата конвенционална теория е, че ние хората сме в резултат на куп молекули, които случайно се били сблъскали една в друга, създавайки живот, което според ученият е твърде нелепо и лишено от основателни доказателства.

Теорията на Франсис Крик и неговият колега - Лесли Оргел, британски химик, обяснява, че "организмите са били умишлено предадени на земята от интелигентни същества от друга планета."

Тяхното откритие се основава не само на брилянтната им интуиция, но също на прекрасното им допълване като учени и умове, но и на прилагането на знаниятра им в кристалографските рентгеноструктурни изследвания на Розалинд Франклин и Морис Уилкинс.

• k